Fredag!

Jag tackade nej till det andra jobbet. Det är bra att vara lite kräsen har jag lärt mig nu. Intervjun idag gick jättebra! Ett stort tack till Academic Work i Oslo! Dom var verkligen så snälla och välkomnande som det bara går att vara. Man blir bara så glad av att andra människor är positiva och trevliga. På måndag börjar jag! Det ligger en bit utanför men det är fler från Oslo så vi kommer samåka! Som jag förstår det kommer jag åka runt i splitter nya elbilar och kolla så allt fungerar som det ska.
Jim har precis kommit hem från sin första dag på Ica lagret. Han har fått köra truck och pratat med en robot. Men det verkade helt okej! Nu är det helg. Alla har jobb!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.