Två veckor i Oslo!

Två hela veckor har redan passerat! Tiden bara springer iväg.
Helgen var lugn och skön. Alla var lediga samtidingt för första gången! Jag och Emma åkte till Grønland och leta garnaffärer tillslut var vi så trötta i benen att vi inte orkade gå ett enda steg. Så vi avslutade med bio med grabbarna. Äntligen fick man se Batman som fått så bra betyg och det stämde verkligen. Riktigt fängslande och spännande film! På söndagen blev det skejt i tälten ute vid Rommen. Var helt ensamma så det var skönt. Sen åkte vi hem för en tidig middag innan fotbollsträningen som jag och Emma peppat för hela helgen. Det gick bra och alla var snälla men kondisen är ju inte på topp. Det var grymt kul att lira igen i alla fall!
Idag var första dagen på jobbet! Vad jag visste innan var ungefär att jag skulle jobba med elbilar. Så nu har jag lite bättre koll på vad jag ska göra även om det är tusen saker att lära sig. Men i stort sett kommer jag ha hand om registreringen på dom nya bilar som kommer ut från fabrik.
Nu kom Jim nyss hem från jobbet. Han har kvällsskift den här veckan. Så vi går i stort sett om varandra.
Nu ska jag snart gå och sova så jag är redo för en ny dag!

Den här bilen är min framtid i några månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.