No more torture!

Yes då var det dags att skriva lite igen! Dagarna bara springer iväg. Nu är jag tillbaka i Kopparberg igen. Så vi tar väl allt från början!
Förra veckan var jag för det mesta åskådare till Jims och Fredriks målararbete. Ganska så underhållande faktist. Vi hann även med besök på klotens lilla pub och besök från Jims kusin Tomas! Jag var en sväng till Ludvika och träffade Emma och Hanna.
I torsdags åkte jag och Jim hem för att träffa Kajsa Johnny och Alva. Det var kul att se dom igen! Alva har blivit så stor!!
På fredagen var det fika hos Stefan Camilla Wille och lill Sebastian! Han bara växer och växer! Nu är han 7 veckor!! Sen var vi och såg Don't mess with the Zohan. Den var inte speciellt bra. Ganska så låg humor! Hann även med Hancock med Emma och Piffen på lördagen innan det var dags att åka tillbaka. Den var bra!

Nu är vi alltså tillbaka i Kopparberg och Jim ska fortsätta måla. På torsdag åker jag Emma och Piffen till Oslo där vi ska gå på några visningar!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.