Finally

Äntligen, äntligen är det fredag igen. Att vara ute och rensa rabbater och klippa häckar kan låta ganska glassigt. Men jag hade glömt hur tråkigt det egentligen är. Att vara ute i hettan och göra precis samma sak en hel dag utan att det känns att man kommer någon vart är helt värdelöst. Speciellt när man är ensam. Men man får tänka på pengarna.
Imorrn hade jag faktist tänk unna mig själv nånting. Vi får se vad det blir så visar jag er då :)


En kul grej att titta på sålänge

Ett gäng människor har samlats för att göra "nånting" en tid för att sedan helt plötsligt gå tillbaka och låtsas som ingenting har hänt. Det kallas "flashmob" och denna utspelas i new york på grand central station


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.