Black and rainy

Nu sitter jag och kollar ut på en kolsvart parkering. Jag høll på att inte få någon skjuss till jobbet. Tillslut fick jag tag i David. Så det blev sovmorgon. Vilket betyder att det blir sent på jobbet också. Men det ær ændå visning hemma. Har fått reda på boendet i Sælen nu. Blev en riktig bra femma!! Jag Emma Anna Jones och Martin. Kommer bli superbra!! Skønt att dom gjort om så alla kommer få eget rum med :)

Næsta vecka ær det tænkt att det ska børja sæljas bilar på riktigt. Hoppas det blir lite mer att gøra då. Nu går tiden riktigt sakta ibland...

Over and out

Kommentarer
Postat av: Tjet

Wiho! världens bästa femma! hihihi

bananpaj åt folket!

2008-10-20 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.