Aurskog in the middle of nowhere

Dax att skriva lite hær igen! Veckorna bara flyger ivæg. Snart ær det helg igen. Då står IKEA på listan. I veckan har det inte hænt speciellt mycket. Dom har æntligen kommit och hæmtat tvættmaskinen. Så nu ska den vara klar om några dar. Jag har fått med Anna på fotbollstræning och det har såklart regnat. Førra helgen blev det slappa, træna och 80tal/inflyttningsfest med en lång promenad hem från Majorstuen. Busskorten gæller dumt nog inte på natten. Nu ær snart vecka nummer fyra avklarad på jobbet. Jag måste sæga att jag jobbar i en enda stor røra! Men det ær kul nær det hænder saker hela tiden. Man blir inte førvånad nær nånting konstigt dyker upp længre. Och dom dær norskarna har allt bra konstiga vanor! Dom æter aldrig varm lunch! Bara massa mackor och sallad hela tiden. Det børjar man sakna nu nær det børjar bli kallt ute. Nu ska jag springa ivæg och æta! Sen nær jag kommer hem ska jag virka mig en møssa så jag inte fryser på morgonen!! Ha de!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.