Høstmys

Nu ær høsten hær! Træden børjar få fina færger och det har faktist inte regnat på ett tag! Peppar peppar...
Jag som hade tænkt åka hem till Sebastians dop och ta doktorn på samma gång men det gick inge vidare. Han ær svår att få tid med. Idag har ett fjæderben gått sønder i en av bilarna så ingen har fått åka hem av sækerhetsskæl. Så nu sitter jag och væntar på antingen Thorsten eller Espen så man får komma hem nångång.
Idag fick jag reda på att om jag skulle ha fortsatt hær hadde jag kunnat få jobb som CAD-konstruktör. Låter ganska flashigt! Man kanske kan komma tillbaka i maj då!!
Det verkar som att det blir 30 min till vid datorn innan jag får åka hem. Men vad gør væl det. Man får ju betalt!
Imorrn ska vi ut i skogen och plocka svamp! Det ska bli skoj, men jag har hørt att det finns gott om ælgflugor. Alla dom andra kommer ju inte hem førræns 9, 10 ændå!!
Vad gør ni dær ute i høstmørkret??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.