Tisdag den tjugofjärde Augusti

En ledig dag men inte mycket gjort. I lördags efter jobbet tog jag och Louise en runda ut för att hitta den perfekta svampskogen. Inte lätt när man inte kommer här ifrån och när man inte vet hur den ska se ut heller. Tre kantareller senare satte vi oss och åt en bulle nere vid vattnet innan vi åkte tillbaka. Olyckligtvis råkar min telefon hoppa ner i vattnet. Den funkar inte speciellt bra längre.. Jag kan svara när det ringer inte mycket mer. Så idag beställde jag en iPhone! Tar ett tag innan den kommer men det var dax för en ny telefon ändå!! Har suttit och lekt lite här på datorn och nu ska jag fixa lite käk! Det blir skogens gula guld! Här kommer en bild på Louise när vi var ute och åkte i söndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.