En vecka har gått här i Big Bear

Det regnade och snöade två dagar. Vi åkte blöt men riktigt skoj kvällsåkning i Snow Summit. Resten av dagarna har det vart molnigt med lite sol så vi väntar fortfarande på bluebird. Annars är parken riktigt skoj! Finns massa olika saker att köra på och man lär sig nya saker varje dag! Idag är det lite sämre väder. Dimma här nere vid huset. Så det verkar inte vara bättre uppe vid backen. Köket som dom nu har plastat in helt och inte går att använda skulle vara klart igår kväll. Det är fortfarande inplastat och fläktarna går för fullt. Hoppas på att det blir klart nu snart så man kan börja laga mat på riktigt. Även om Carl's Jr hamburkare kan vara dom bästa vore det gott med lite hemlagat. Ottos kamera som han beställt kom igår. Så nu kanske det kommer lite bilder snart och till och med lite film! Håll ut! Annars har vi vart för upptagna med att åka.

Kommentarer
Postat av: melinda

HEEEJ HOPP pillesnopp!

har ni lyckats fixat en vattenskada?? say whaaay?

jag och sofie satt och hade en diskussion om ni har køpt eller hyrt bilen? jag sætter 100 kr på køpt??



hur ær det annars ? ær ni ett kanongæng eller?

på lørdag åker vi till gbg, jag sofie o carro.. och jag blir 22 år, riktig hagga nuju.. precis som dig ;D haha..



SAKNAR DIG!!



puss melinda

2010-02-09 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.