Avatar

Det vet man aldrig. Men just nu känns det så. Nu är jag tillbaka hemma hos Melinda och tillbaka på jobbet. Men nu är det bara 18 dagar kvar tills jag lämnar Oslo. Innan dess ska jag försöka ta mig upp till Tryvann och åka lite skidor.
Det finns inget internet här. Bara om man sitter på några speciella ställen i lägenheten ibland. Så svårt med uppdateringen. Nu ska jag snart gå iväg till jobbet.
Nu verkar det dock som att internet har lagt av så får skicka in det här senare!! Hoppas ni mår bra!!
Åttonde januari - Tillbaka i Oslo för sista gången?

Det vet man aldrig. Men just nu känns det så. Nu är jag tillbaka hemma hos Melinda och tillbaka på jobbet. Men nu är det bara 18 dagar kvar tills jag lämnar Oslo. Innan dess ska jag försöka ta mig upp till Tryvann och åka lite skidor.
Det finns inget internet här. Bara om man sitter på några speciella ställen i lägenheten ibland. Så svårt med uppdateringen. Ska snart gå iväg till jobbet.
Nu verkar det dock som att internet har lagt av så får skicka in det här senare!! Hoppas ni mår bra!!



Tionde januari

En ledig söndag är aldrig fel! Igår var jag och såg Avatar på bio med 3D. Den var helt sjukt bra! Kan ha vart den bästa film jag någonsin sett. Om ni har möjlighet måste ni se den med 3D!

Kommentarer
Postat av: Ordrik

Avatar är fantastisk bra. James Cameron kan sin sak :)

2010-01-14 @ 22:13:13
URL: http://ordrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.