Fredag den sextonde juli

Började dagen med en tennisrunda. det var bra länge sen jag spelade sist så det va grymt skoj. sen iväg och tog ett snabb dopp. hem packa och sitta i en bil till sthlm. köpte lite thaimat hoppade av hemma hos issa och tog det lugnt. det varade inte länge. med endast en telefon med mig hamnade jag inne på gröna lund med 2500kr i värdecheckar. hur gick det till? typiskt att grönan hade bestämt att stänga redan kl 11. men vi hann med att göra allt man borde göra på bara 40 min ändå! karusell, langos och drinkar. sen helt plötsligt stod man på medis utan både pengar och leg i ett par smutsiga vans. Hatar när det händer. Men med flyt som jag hade gick det bra ändå! Ska försöka få ut så mycket som det bara går av den här helgen! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.