Måndag den artonde januari

Äntligen framme efter många timmars resande. Det började med Taxi till Arlanda. Från Stockholm till Frankfurt. Från Frankfurt till San Francisco tog 11 timmar och var riktigt segt. Väl framme i San Francisco fick jag svara på 100 frågor hämta ut bagaget och checka in det igen sen in i sista flyget till Mammoth som bara tog 50 minuter. På nåt sätt lyckades dom slarva bort min boardbag den sista biten. Holly kom och hämtade mig på flygplatsen sen var det hem äta lite och hela min kropp var och är fortfarande helt färdig! Jag har fått eget rum och lägenheten är helt okej! I morse kände jag mig supertrött men när Jolee kom hem från jobbet och sa att hon kunde fixa ett par pjäxor och låna hennes skidor så följde jag med upp på berget en sväng. Det var blå himmel och så varmt att man bara behövde en hood på sig. Hur sjukt är inte det i mitten på Januari!!
Efter många samtal till flygplatsen som bara kopplar en vidare folk som inte har en aning som inte verkar bry sig för fem öre så fick vi tillslut fram att min väska fanns på Mammoth airport. Så vi fick åka tillbaka. Där låg den ensam utomhus. Det var inte ens nån som frågade nånting när jag tog den. Vilken koll dom har på väskor som kan innehålla ett värde av hur mycket som helst. Men nu släppte en hel del från mitt bröst!! Imorrn blir förhoppningsvis en fet dag med mina egna skidor!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

MUMMMMS :P

2011-01-18 @ 19:02:30
URL: http://pixilated.blogg.se/
Postat av: Michelle

åh va avis jag blir! här hemma har det regnat och är plusgrader och snart har all snö smält bort!! :(

2011-01-18 @ 19:49:49
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.