San Diego - Los Angeles - Mammoth

Jag är äntligen tillbaka i Mammoth! Tog tåget upp till LA där Jeff kom och hämtade mig. Lämnade av väskan i hans lägenhet i West Hollywood och satte på oss shorts och tog en promenad upp i Runyon canyon park. Världens utsikt över hela staden. Solen hann gå ner innan vi kom tillbaka. En dusch senare och vi var på väg ut i LAs nattliv. Jeffs två roommates som är DJs fixade in oss på en av Hollywoods inneklubbar, Agency. Jag var seriöst den ända tjejen utan höga klackar. Det var kul att se men inte riktigt det typ av ställe man brukar hänga på.
Dagen efter åkte vi till down town Los Angeles och åt lunch med Lance innan vi körde upp till Mammoth. Det tog 4,5 timme att köra. När vi kom fram blev det chill i Jeffs stora hus. Lite biljard spel med Steve och Nick innan det var dax för sängen. Första dan i backen igår. Kändes riktigt kul att vara tillbaka. Känner mig dock lite krasslig idag så jag tar det lite lugnt och ska åka iväg och handla lite mat nu snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.