San Diego

Äntligen! Flygresan gick fint. Jag hade tur och fick tre säten för mig själv på flyget mellan London och San Diego som tog 11 timmar. Andrew kom och hämtade mig på flygplatsen sen stannade vi till på In n out burger innan vi åkte hem till honom i Del mar.
Idag har vi varit runt och sett lite av San Diego. Det har varit soligt och varmt så man kan gå utan jacka. Åkte först och kikade in vågorna och stranden sen iväg till ett litet mysigt surfcafé med god frukost. Efter det blev det en tur ut till Point Loma och titta in den fina utsikten sen åkte vi till downtown och köpte nya skor sen åkte vi hem och åt glass kolla film och busade med Patch! Nu är jag sjukt trött och skulle lätt kunna säga välkommen till John Blund. Men kl år 19.30 så jag kanske borde vara vaken ett ta till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.