San Diego - Los Angeles - Mammoth

Jag är äntligen tillbaka i Mammoth! Tog tåget upp till LA där Jeff kom och hämtade mig. Lämnade av väskan i hans lägenhet i West Hollywood och satte på oss shorts och tog en promenad upp i Runyon canyon park. Världens utsikt över hela staden. Solen hann gå ner innan vi kom tillbaka. En dusch senare och vi var på väg ut i LAs nattliv. Jeffs två roommates som är DJs fixade in oss på en av Hollywoods inneklubbar, Agency. Jag var seriöst den ända tjejen utan höga klackar. Det var kul att se men inte riktigt det typ av ställe man brukar hänga på.
Dagen efter åkte vi till down town Los Angeles och åt lunch med Lance innan vi körde upp till Mammoth. Det tog 4,5 timme att köra. När vi kom fram blev det chill i Jeffs stora hus. Lite biljard spel med Steve och Nick innan det var dax för sängen. Första dan i backen igår. Kändes riktigt kul att vara tillbaka. Känner mig dock lite krasslig idag så jag tar det lite lugnt och ska åka iväg och handla lite mat nu snart!

Peace

Godmorgon! Jag har vart vaken sen 6.40 och det kändes som sovmorgon haha. Igår fixade vi en telefon till mig och sen tog vi med longboardsen till mission beach och skatade längs strandpromenaden. Känns fortfarande lite overkligt att vara här. Men jag gillar det! Till lunch åt vi mexikanskt. Finns ju hur mycket mexikanskt här som helst och mycket spanska skyltar eftersom det ligger så nära gränsen. Jag åt en burrito. Med bönor, ris, sallad, guacamole och lite pomes frit i. helt normalt!
Patch

Sen drack jag lite Peace tea och njöt i solskenet!

San Diego

Äntligen! Flygresan gick fint. Jag hade tur och fick tre säten för mig själv på flyget mellan London och San Diego som tog 11 timmar. Andrew kom och hämtade mig på flygplatsen sen stannade vi till på In n out burger innan vi åkte hem till honom i Del mar.
Idag har vi varit runt och sett lite av San Diego. Det har varit soligt och varmt så man kan gå utan jacka. Åkte först och kikade in vågorna och stranden sen iväg till ett litet mysigt surfcafé med god frukost. Efter det blev det en tur ut till Point Loma och titta in den fina utsikten sen åkte vi till downtown och köpte nya skor sen åkte vi hem och åt glass kolla film och busade med Patch! Nu är jag sjukt trött och skulle lätt kunna säga välkommen till John Blund. Men kl år 19.30 så jag kanske borde vara vaken ett ta till!

stockholm-london-san diego

Då var allt packat och klart. Har åkt fram och tillbaka till Länna efter att jag upptäckt att min ena innersko i pjäxan har krympt nästan 2 storlekar haha skumt. Har skrivit ut alla viktiga papper och är redo för en långhelg i San Diego. Planet går imorrn kl 11.45. Mellanlandar i London och kommer sen fram till San Diego kl 19.05 lokal tid.

LOVE

Mini

Sjukt duktig liten tjej som bara är 9 år!!

Snö!

Är uppe i Tandådalen nu. Har blåst som bara den idag men kul att stå på skidor igen! Hunnit med en kul kväll på Fjällis och några åk borta i Lindvallen. På söndag blir det hemfärd och sen på onsdag går flyget! Inte långt kvar nu!!
Anna & Emma i en blåsig Pink park

2012

Vinden har vänt och semestern har börjat! Efter allt krångel har jag äntligen fått mitt visum till USA. Allt är klart. Om två veckor sitter jag och tittar ut över havet på en strand i San Diego. Men först en snabbvisit i Sälen. To be continued..